Tuskin on täysosumaa tälläkään kierroksella, sen verran tuttuja tuntemuksia vatsassa ja rinnoissa. Ärsyttävää, miten sitä tarkkailee itseään kuin suurennuslasin alla nykyään.

Jotkut sanoo, että rinnat tulee tosi kipeiksi sitten ku on paksuna, mutta mulla tulee ennen kuukautisiakin?! Mistä sen tietää onko rinnat menkka-kipeet vai raskaana-kipeet? :)

Tänään taas rankka päivä töissä, jälleen alimiehityksellä, kuten ollaan menty lähes koko ajan viimeiset 5 kk. Kun töissä on kurjaa, sitä toivoo melko moneen kertaa työpäivän aikana olevansa raskaana ja askeleen lähempänä mammista. En ole siis mikään työnvieroksuja -päinvastoin onnistun haalimaan itselleni vähän liiankin kanssa töitä, mutta senpä takia juuri odotan äitiyslomaa kuin kuuta nousevaa :)

Ikävää on se, että töissä on kiire ja kiire aiheuttaa stressiä... Mä kun en saisi nyt stressata -se ei ainakaan auta raskautumisessa. Ylipäänsä olen kyllä aika stressivapaa yksilö, mutta viime aikoina päätyön, opiskelun ja iltatöiden paine on kyllä pikkasen ahdistanut.

Niin no, taustana kerrottakoon vielä, että kun palasin Suomeen, olin unelmaduunissani kivassa firmassa määräaikaisena. Kun huonot ajat lähes pari vuotta sitten alkoivat, määräaikaisuuksia ei tietenkään uusittu. Ja nykyisessä leipätyössäni olen ainoastaan säännöllisen kuukausipalkan takia -paljon muuta se ei minulle anna. Ja se on sääli.

Olen ollut onnekas ja saanut tehdä ihania ja mielenkiintoisia duuneja elämäni aikana. Varmaankin löytäisin nytkin kivemman paikan, mutta kuten tiedätte, niin nyt on elämän prioriteetit vähän muunlaiset kuin kiva työpaikka. Täytyy olla järkevä -kerrankin.