Jaahas, tuskin eiliset masun nipistelyt tietää yhtään mitään. Ihan normaaliin malliin puskee näppylää naamaan niinkuin aina ennen kuukautisia. Toivottavasti ne lähtee ennen häitä! Luultavasti masuoireet johtuivat viikonlopun herkuista ja mässäilyistä. No, eipä ollut toiveetkaan kovin korkealla tässä kierrossa.

Onko tämä nyt sitten sitä biologista kelloa/pesänrakennusviettiä (vai olenko vain yksinkertaisesti tulossa vanhaksi?), kun tekee mieli leipoa, neuloa, sisustaa ja askarrella? Saattaahan se olla, että kaipaan tällaista kaikkea kotinäpräystä vastapainoksi hektiselle arjelle, joka on usein kodin ulkopuolella. Mutta hei c'mon, ihan ku mulla olisi aikaa vääntää täytekakkuja!? Viimekin viikonloppu olisi pitänyt valmistautua tulevaan tenttiin ja mitä tein? Leivoin ja siivosin! Mulla on ihan sellanen tunne, että oon ihan pimahtanut!? Ne, ketkä tuntee mut, niin tietää että em. näpräys ei ole ollenkaan mun tapaista! Okei, joo, joskus teininä neuloin ja jonkun kakunkin väänsin, mutta aikuisena olen keskittynyt ihan toisenlaisiin aktiviteetteihin. Kaikenlaista!