Se mikä vähän jäi harmittamaan siinä, että mennään hiljaa lähipiirin keskuudessa naimisiin on se, että polttarit jäävät puuttumaan. Toisaalta, jos järjestämme kavereille bileet ensi vuoden puolella, niin sittenhän on vielä mahdollisuus niihin. Mutta, (toivottavasti) jos olen masu pystyssä ensi vuonna, niin saattaa olla aika kesyt polttarit. Mä olen kaveripiirissä tunnettu hurjapäisyydestäni eli kuvittelen, että mulle ois ollu helppo keksiä aktiviteettia. Kiipeilyä, off-roadia, laskuvarjohyppyä -mitä tahansa!  I'm up for anything! Uskon, että aika villit pirskeet olis voinu tulla!

Mä kun olen kuitenkin järjestänyt tutuilleni polttareita, yllärisynttäribileitä ja muita hippoja. Olis ollut kerrankin kiva päästä bileisiin, joissa itse on juhlakaluna, muttei ole tarttenut järkätä itse kaikkea. No, pieni toivon kipinä on vielä, onhan tässä vielä yks viikonloppu ennen H-hetkeä ja tyttöjen kanssahan me ollaan menossa "syömään"....