Jänniä päiviä taas eletään -vaikkei näistä jaksa enää oikein innostua, kun niin monta pettymystä on jo takana. Vatsan koosta päätellen kuitenkin voisi kuvitella, että todellakin olen raskaana -itseasissa jo vähän pidemmälläkin raskaudessa. Hih. Viimeisen kuukauden aikana olen nimittäin lihonut jonkin verran (muutaman kilon?). Täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni ja liikkua vähän enemmän ja katsoa pikkasen mitä syö... Viimeaikoina on syöty luvattoman paljon pizzaa ja karkkia. No, onneks koulussa päättyi juuri yksi jakso ja taas jää aikaa vähän muuhunkin kuin opiskeluun.

Sukulaistyttö sai tyttövauvan. Ihanaa. Ei vaan siitäkään oikein jaksa innostua. Mutta iloinen olen toki, että vauva on terve ja sekä äiti että vauva voivat hyvin.

Saatan kuulostaa kyyniseltä ja negatiiviselta ihmiseltä tämän blogin perusteella. Siks kai mä tänne tilitänkin näistä negatiivisista tunteista, kun muuten olen niin positiivinen enkä viitsi levittää negatiivista fiilistä ympärilleni "oikeassa elämässä". 

Mutta hei, jotain positiivistakin: aurinko paistaa ja kevät (ja synttärit, apua!) on ihan kulman takana. Kevät ja sitten kesä! Ihanaa.

Mulle iski ikäkriisi muutama viikko sitten, kun tajusin miten paljon täytän. Rupeaa lähentelemään 40! Että toivois todella, että tähän projektiin saatais vauhtia -kun aika ei todella ole meikäläisen puolella tässä hommassa. Ystäväni tsemppas mua, että kunhan pääsemme sinne tutkimuksiin, niin asiat rupeavat kyllä rullaamaan sitten ihan reippaasti eteenpäin. Toivon todella niin. Itselläni on epäilys, että julkisella puolella on jonoa ja tutkimukset kestää ja hoidot kestää jne jne... Siis joo, mä olen liikkeellä todella negatiivisella asenteella. Sori.

Nyt peukut pystyyn, että puna-armeija pysyy poissa tiistain. Ja keskiviikon. Ja torstain. Ja 9 kk siitä eteenpäin. Kiitos.

Edit: Tässä on jotenkin niin tylsistynyt tänään, että olen vaan surffannut netissä koko aamupäivän ja törmäsin tällaseen projekti juttuun. Olen niin noviisi näissä blogihommissa, etten oikein tiedä miten se toimii, mutta "liityin" silti. Ainoa mitä tiedän, on että projektin päämääränä on saada oma nyytti kotiin jouluksi. Kyllä kiitos. Kokeillaan, jos tämä auttaisi raskautumista ;-)