Ihan pikainen päivitys vain ja kiitos kaikista ihanista kommenteista. Monet ovat sanoneet, että lomalla on tärpännyt. Toivottavasti näin kävis mullakin :)
Liekö syynä sitten se, että lomalla ei pingoteta vai että on aikaa harrastaa enemmän seksiä?
Niin tai näin, toivotaan toki parasta. Oli kyllä ihanaa, kun ei tarvinnut ajatella kauheesti lapsentekoa tai oikeestaan mitään muitakaan arkisia asioita.
Ajatukset ovat pysyneet muissa asioissa kuin vauvanteossa. Tämän vauvanteko projektin seuraava konkreettinen etappi on oikeestaan ensi kierto ja mahdollinen ensimmäinen inseminaatio, toki olisi hienoa, jos se haamu saatais vielä tässä kierrossa, ettei niihin hoitoihin tarttis mennä, mutta henkisesti olen jo valmistautunut pistämään itseni täyteen hormoonia!

Joka tapauksessa, mä olen takaisin geimeissä. Huomasin tuossa, että mulle oli kaavailtu Haamu Halloweeniksi projektin tiimoilta keskustelunavausta tälle viikolle, mutta sitä sitten siirrettiin kun mä vain makoilin lomalaitumilla. Odotanko keskusteluaiheeni kanssa ensi viikkoon vai avaanko keskustelun vielä nyt ja jatketaan sitten vastausaikaakin? (Mulla aihe kyllä valmiina, jos vain kerkeisiin sitten kirjottamaan keskustelun avauksen/johdannon/alustuksen/mikäsenyton)