Hei joulupukki,

tiedän, että olet tähän aikaan vuodesta kiireinen, siksi yritän kirjoittaa lyhyesti. Tiedän, että olet tulossa tänne suunnalle kuukauden päästä, sillä olenhan ollut kiltti tyttö. Olen ollut kärsivällinen, olen ollut ahkera. Tehnyt kovasti töitä ja opiskellut. Kotiakin yrittänyt pitää pystyssä,  kokannut miehelle ja siivonnutkin silloin tällöin, vaikkei siivoaminen ole lempipuuhaani ollenkaan. Olen ollut pääosin positiivinen ja yrittänyt suhtautua ikäviinkin asioihin valoisasti tai ainakin rakentavasti.  Olen yrittänyt edistää omaa ja läheisteni hyvinvointia.

Minulla on asiat hyvin –paremmin kuin koskaan ennen. Minulla on rakas mies ja ihana koti ja kaksi kultaakin arvokkaampaa kissaa. Olen saanut olla terveenä ja töissäkin saan tuntea onnistuvani ja olevani tarpeellinen. Koulussakin pärjännyt varsin hyvin. Minulta ei oikeastaan puutu juuri mitään. No, treenivaatteita ei voi koskaan olla liikaa.

Mutta toivoisin muille positiivista mieltä ja armeliaisuutta itseään kohtaan. Toivon myös, että ihmiset tajuaisivat miten paljon helpompaa ja mukavampaa elämä on, kun ei kanna katkeruutta mukanaan. Että asenteella voi muuttaa niin paljon asioita.
Sen lisäksi yksi iso pieni asia minulle ja miehelleni.

Pieni plussa raskaustestiin.

Kiitos.