Uskomattoman hyviä uutisia: 14 munasolusta 10 hedelmöittynyt ja 7 jakaantunut kuten piti. Tänään siis siirrettiin 1 alkio ja pakkaseen saatiin 6 alkiota kolmessa oljessa. Saadaan toivottavasti siis yhteensä 4 yrityskertaa tällä satsilla. Kävi siis paremmin kuin uskalsin toivoa! Mies näytti hyvin tyytyväiseltä ja itse olin myös yhtä hymyä ja sain nieleskellä onnen kyyneleitä tuloksen kuultuani. Aika hyvin vanhalta akalta.

Niin, taaskaan tämä ei tietenkään tarkoita mitään lopputuloksen kannalta, mutta tyytyväinen olen ja nyt vaan toivon parasta.
Edessä varmaankin kaikkien aikojen piinaavimmat piinapäivät – tai siis viikot. Eikä ainoastaan minulle, vaan myös miehelle. Hän on aivan eri tavalla mukana tässä kuin aiemmin. Joka iltaa surffailee netissä etsien aiheeseen liittyviä juttuja ja kyselee aiheeseen liittyviä asioita multa. Mä olen todella positiivisesti yllättynyt ja kovin kiitollinen mieheni tuesta. Nyt tuntuu siltä, että tässä todella ollaan samassa veneessä.