Sain Rowanilta tällaisen ihanan tunnustuksen:

Kiitos Rowan!
Tunnustukseen liittyy myös seuraavanlainen haaste:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin
2. Kirjoita seitsemän random-faktaa itsestäsi
3. Lahjoita tämä sama award 15 muulle bloggaajalle/blogille

Mä jatkan Rowanin linjaa, listaan siis 7 asiaa, joista voin olla tänään iloinen/onnellinen/kiitollinen:

1. Mulla on toimivat kädet ja jalat, vaikka niiden käyttö tällä hetkellä tuntuukin raskaalta
2. Radiossa soiva hyvä biisi
3. Olen koko viikon kokeillut uusia reseptejä ja tehnyt & maistellut uusia, ihania ruokia!
4. Auringonpaiste!!!! Rakastan kevättä enkä ymmärrä miten joku voi kärsiä kevätväsymyksestä?!
5. Töissä jännittäviä aikoja, odotan uutisia ensi viikolla ja meneillään yksi mielenkiintoinen pilotointi.
6. Olen töissä innoissani ja motivoitunut.
7. Mulla on ihana koti, jossa ihana mies.

Jaan tunnustuksen seuraaville: Illusia, Caudensia ja Junna.