Naimakaupat tuli sitten tehtyä. Kukapa olisi uskonut!? Sen verran mä oon sählännyt näiden miesasioiden kanssa menneisyydessä. No, tuuliviiripäivät ovat ohitse -miessuhteissa- mutta muualla jatkuu homma entiseen malliin; uuden , paremman työn metsästystä, jatkuvasti uusia harrastuksia jne... 

Joku onnitteli minua ja huokaisi helpotuksesta, että mäkin sitten pääsin pälkähästä ja säästyin samalla vanhan piian verolta. TÄH? Joo, sellanen on oikeesti ollut olemassa! En tiedä, itkisinkö vai nauraisinko? Tavallaan ihan järkeenkäypää, mutta hirvittävän huvittavaa.

Häämatkakin tehtiin ja satuin plussaamaan ovistikutuksessa reissussa -ai miten niin hyvä ajoitus? Eli jänniä päiviä elellään vuoden vaihteessa. Ei mulla kovin korkeat odotukset ole, vaikkakin tänään rupes kyllä rintoja kivistää aikas huolella -mutta niinhän niitä melkein aina. Pah.

Yritin viikolla varailla aikaa terveyskeskukseen -huonolla menestyksellä. Ei ole aikoja vapaana, kuten ei ole ollut kahdella aikaisemmallakaan kerralla, kun olen sieltä yrittänyt aikaa saada. Taidan ottaa yhteyttä Väestöliittoon ensi viikolla, sain eräältä asiaan perehtyneeltä neuvon kääntyä heidän puoleen. Siellä voi sitten mieskin jättää näytteen elämän eliksiiristään analyysiä varten -se tarvitaan joka tapauksessa jossain vaiheessa. Toivotttavasti tää homma lähtee siitä sitten eteenpäin.

PS. Vielä kerkiät osallistumaan Veronan arvontaan