Sain Toiveissa blogin kirjoittajalta Herkullisen blogin tunnustuksen.

Kiitos! Olen tunnustuksesta kovin iloinen, liikuttunut ja vähän ylpeäkin.
Mahtavaa kuulla, että joku tykkää lukea aivoituksiani siitäkin huolimatta, että kieleni ei ole kovin rikasta tai minussa ei ole havaittu verbaalineron vikaa. Ja blogin aihepiiristä johtuen jututkin tuntuvat pyörivän aikalailla yhden ja saman asian ympärillä ja toistuvan samankaltaisina kuukaudesta toiseen. Tai no, siltä se minusta tuntuu. TOki jokainen uusi kierto tuo mukanaan uusia tunteita ja joskus uusia ajatuksiakin, mutta....

Joka tapauksessa, tunnustuksen saajan tulisi kertoa 3 lempiasiaansa. Täältä pesee:
1. Lempiväri -valkoinen, puhdas, raikas ja viaton
2. Ruoka -olen hyvin kaikkiruokainen, mutta mikään ei voita pippuripihviä valkosipuliperunoilla punaviinilasillisen kera
3. Paikka, jossa haluaisin käydä -olen matkustellut melkoisen paljon elämäni aikana mitä omituisimmissa paikoissa, mutta Filippiineillä en ole koskaan käynyt enkä Uudessa Seelannissa. Ne olisi ihan must paikkoja vierailla! (Varsinkin Avatar -elokuvan jälkeen on ollut järkky Uusi Seelanti -kuume)

Multa tunnustus lähtee eteenpäin:

Lääke -blogin Anskulle
Kiitos kun jaksat aina tukea & tsempata, vaikka itselläsi on raskasta. Ihanaa loppukesää meille ja kyllä me vielä se plussa väännetään.

Haikaran jalanjäljillä Veronalle
Veronan blogi oli ensimmäisiä blogeja, joita aloin aikanaan säännöllisemmin lukea ja seurata. Lennokkaalla kirjoitustyylillään ja mukavilla aiheillaan Verona inspiroi minutkin bloggaamaan.

EDIT 4.8.2011:

Mä olen noviisi näissä jutuissa, enkä kerinny ihan tarkkaan ottaan selvää, mistä tässä tunnustuksessa oli kysymys. Koska tämä oli ensimmäiseni saama tunnustus, niin hölmönä vaan kopsasin tuon ja kerroin samat kolme asiaa kuin tunnustuksen antaja oli laittanut, mutta ehkä sittenkin haettiin _minun_ kolmea lempiasiaa....??!
Taas täytyy miettiä.